Wymiana towaru
Jeżeli zrodzi się potrzeba wymiany zakupionego towaru pamiętaj, że masz na to 14 dni kalendarzowych od daty odebrania paczki. W takim przypadku prosimy o złożenie nowego zamówienia w sklepie www.bowlandbone.pl a stare (niepoprawne) zamówienie prosimy odesłać zgodnie z zasadami obowiązującymi dla towaru zwracanego.
Jest to wyłączna możliwość wymiany zakupionych akcesoriów.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem e-mail info@bowlandbone.com gdzie służymy pomocą i dobrą radą! W razie potrzeby udzielimy wszelkich dodatkowych informacji.
Reklamacje
W chwili odbioru zamówionego towaru prosimy o sprawdzenie stanu i zawartości dostarczonej przesyłki w obecności kuriera pod katem uszkodzeń w czasie transportu.
WAŻNE! Jeżeli jakiekolwiek uszkodzenia zostaną odnotowane prosimy o sporządzenie stosownego protokołu w obecności kuriera (formularz protokołu uszkodzenia będzie miał ze soba kurier). W takim przypadku prosimy również o niezwłoczny kontakt z naszym sklepem pod adresem e-mail info@bowlandbone.com
Reklamacje wynikające z tego tytułu uznawane będą jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności osoby dostarczającej przesyłkę.
Produkty znajdujące się w ofercie www.bowlandbone.pl są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte.